Jossan svarar!

2010-01-23   23:45:04

Julia : Hej =) Vad kommer du alltid förknippa med 2009?
Det var en riktigt bra fråga! Mitt 2009 var väl något av ett "mellanår". Inte superdupermegafantasiskt men inte alls dåligt på något sätt. Det jag absolut kommer minnas är att jag tog steget och flyttade hemifrån till Uppsala. Jag fick också en hel del nya vänner och det är ju alltid kul!

Anonym
: Vem är du kär i? =)
haha jadu... Just nu kan jag inte säga att jag är kär. Dock finns det kanske någon som jag skulle kunna bli kär i. Men det håller jag hemligt än så länge! Om du fortsätter läsa bloggen får du kanske veta...

Mimi
:Hur många poäng krävs det för att komma in i uppsalas universitet? Den du går på?
Jag läser ju till jurist. Jag är inte helt säker på vad poängen låg på nu senast men det är över 19,0 och runt 1,7 på Högskoleprovet. Det motsvarar nästan MVG i varje ämne. En tuff men rolig utbildning!

erri
 : hur kommer det sig att jag är så jävla mycket bättre än alla andra? ;) Haha
Det är för att du hänger med mig darling ;)

sarah
: absouluta bästa låten EVER? :)
Den är alltid lika svår att svara på! Om jag måste välja så blir det nog Jordin Sparks - One step at a time. En fantasisk text och jag älskar Jordins härliga röst! 


Sött folk som skrivit till mig :)
Postat av: Jonte

Sv: Det var det verkligen :)

2010-01-24 @ 10:36:08
URL: http://repeatmymusic.blogg.se/
Postat av: julia

fin blogg ! allt bra ? :)

2010-01-24 @ 12:11:38
URL: http://blomgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0