I arla morgonstund

2010-01-22   08:41:29

Klockan sju väcker mamma mig och säger att om jag ska duscha idag så måste jag göra det då. Pappas kompis och till lika vår snickare Ingmar är här just nu med två killar som ska fixa vårt badrum. Dom kom just ner med vår toa... Tur vi har två! Det var i vilket fall bara kliva upp, le och se glad ut. Dock lite förvånad för känner mig pigg och utvilad ändå! Dagen kommer bestå av lite plugg, eventuellt en lunch med mormor och sen blir det kolla in Matte på Let´s Dance ikväll. Han kommer slänga runt med Cissi ordentligt så räkna med en grande finale när dom går ut som sista par ikväll.


Sött folk som skrivit till mig :)
Postat av: robiN

riktigt fin blogg du har här :D

2010-01-22 @ 11:13:19
URL: http://roppsnopp.blogg.se/
Postat av: J.

Sv: Håller med, sommar kom! har du oxå massor av snö?

2010-01-22 @ 14:51:07
URL: http://alwaysthai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0