Bryssel 23-27 april!

2010-01-30   19:27:16

Den 23 april åker jag, Björn och Madde till Bryssel! Det ska bli jättespännande faktiskt. På schemat står besök på massa roliga platser. Vi ska bland annat kolla in en rad EU-institutioner, huvudkontoren för NATO och Amnesty International, umgås med lokala studenter och mycket mer. Har dessutom aldrig besökt Belgien tidigare så bara det blir en upplevelse. Love it! Ibland har det helt klart sina fördelar att vara student. Nu ska jag se om jag hittar något gott att tugga på och sen krypa upp i soffan och kolla in Robinson. Må bästa man eller kvinna vinna!


Sött folk som skrivit till mig :)
Postat av: Becca

Ne, i denna kyla så är det klart man längtar:)

2010-01-30 @ 20:35:14
URL: http://beccanorman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0