Bizzi day!

2010-01-29   19:15:31

Dagen började med en liten sovmorgon. Jag tog en prommis in till stan och Jontes för intervju om Kontaktdagen. Vi får väl se vad det leder till! Alltd svårt det där. Du får en minut att sälja in dig själv. Varför ska vi välja just dig? Vad svarar man på sånt liksom? Men det är i vilket fall en väldigt nyttig träning! Blev en sväng på stan och jag fick med mig en tröja och en bh hem... Typiskt mig! Vidare till vårdcentralen där distriktssköterskan tog bort stygnen på axeln. Det såg fint ut och läker som det ska! Sen har det blivit lite plugga och slösurfande. Nu tänkte jag fixa lite mat och sen inta soffan. Fredagsmys med Let´s Dance och sen någon film! Mattias till 7400 eller 099-41405 är det som gäller. Idag åker fracken från Melodifestivalen på och det är dags för slowfox.


Sött folk som skrivit till mig :)
Postat av: NinaÅ-BloggDesigner

jaa du måste bara ta och läsa dom, du kommer inte att ångra dig senare, det kan jag lova ;)

2010-01-29 @ 22:17:44
URL: http://earthangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0