Tips!

2010-02-26   14:52:16

Jag tänkte ta tillfället i akt och tipsa om några av mina absoluta favoritprodukter. Håll till godo! Har du någon favorit som jag absolut inte får missa?

Aloe Propolis creme
Min absoluta räddare i nöden i dessa vintertider! Efter år i slalombacken och i stallet med frusna händer och fötter kom den här som en skänk från ovan. Den är riktigt fet och den återfuktande egenskapen från Aloe Vera gör att det är omöjligt att bli torr och den har också läkande egenskaper så alla småsår kan flyga all världens väg. Den består av en massa naturligt bra produkter. Som om det inte vore nog så luktar den dessutom ljuvligt. Gå in på www.foreverliving.com om du vill läsa mer om den här och andra Aloe Vera produkter och hitta en säljare nära dig.



Clinique 3-steps
Hemligheten bakom en bra hud och en snygg make är rengöring och här finns allt du behöver! Steg ett är en rengörande tvål, steg två ett ansiktsvatten och steg tre en återfuktande kräm. Sen är du så ren du kan bli och får en hud len som en babyrumpa! Finns på Kicks, Åhléns osv. Tyvärr är serien rätt dyr men jag lovar den är värd varje krona!

Kanebo Sensai 38 mascara
Den här mascaran fick jag tips om när jag sprang ner till Charlotte och behövde en bra mascara inför en semester i Grekland. Den är väldigt smart eftersom den har det mesta! Hemligheten ligger i att den bara går att ta bort med varmt vatten. På så sätt kladdar och rinner den aldrig även om det snöar eller regnar men du behöver inte en massa produkter för att få bort den. Det enda som behövs är vatten varmare än 38 grader! Supersmart om du frågar mig. Finns i olika varianter om du vill ha längre frans, mer volym osv och går att köpa på Kicks, Åhléns osv.



Bobby´s Extreme serie
Bobby har jobbat som frisör i snart 20 år och kändisarna står på kö för att få en tid. Nu har han lanserat sitt eget märke med shampo, balsam, spray och allt annat du kan tänkas behöva till ditt hår. Mitt hår trivs jättebra med hans proukter och nu vill jag aldrig byta! Finns på Kicks, Åhléns m.m.


Sött folk som skrivit till mig :)
Postat av: Novalie.

sv: ja, men det stämmer ju det med. bra citat! :-)

2010-02-26 @ 15:15:31
URL: http://zylvania.se
Postat av: Moa

Svar: Ja, det är riktigt skönt!



Trevlig helg

2010-02-26 @ 15:52:31
URL: http://moalinden.blogg.se/
Postat av: annabjuhr

tusen tack! :)

2010-02-28 @ 19:24:00
URL: http://annabjuhr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0