Tack!

2010-02-25   00:08:13
Tusen tack för dom fina kommentarerna på bloggen och om bloggen om EMD. Det värmer i hjärtat!

Dagen har varit bra! Kollade igenom det sista och sen åkte jag och Jackie in för att lämna in våra bäbisar, dvs våra PM. Den lämnades in med ett stort leende av lättnad att det äntligen var över! Det hela firades med thaibuffé till lunch på underbara Fugu. När vi ätit tills vi nästan sprack rullade vi vidare ner mot stan. Lämnade Jackie med Titti och tog en skön promenad hem i det soliga vädret som Uppsala bjöd på idag. Åkte tillbaka in till stan lite senare för första träffen med vittnesstöden. Några bekanta ansikten och så! Verkar bli roligt och spänande. Hemma har det varit mest lugnt och jag är nu proppmätt igen eftersom Mattias och Fabian fixade hembakade semlor. Inte fy skam!

Imorgon slänger jag upp en spännande intervju så missa inte den! Avslutar dagen med att glatt konstatera ett besöksrekord. Puss på er!

Sött folk som skrivit till mig :)
Postat av: elin

Hej!

vad ska du göra idag :)?

2010-02-25 @ 01:09:33
URL: http://ashopaholicslife.blogg.se/
Postat av: pauline

ja absolut lagom är bäst:)

men de där är bara farligt mkt muskler:S

2010-02-25 @ 09:09:16
URL: http://paulinesjogrensdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0