Let´s Dance Kista!

2010-02-25   21:24:37
Fullt ös just nu, and I like it! Förmiddagen gick åt till att planera nästa veckas redovisning. Blir nog bra det där! Sen hade vi seminarium som vanligt. Spurtade hem, bytte väska och tröja och sen tillbaka in mot stan för vidare färd mot huvudstaden. Mötte upp Micks i Väsby och till slut landade vi på Kista Galleria. Har inte varit där på år och dagar, rättare sagt när jag och Anna var där med Andreas och sprang på Brolle av alla människor. Hur som helst! Det var danstema för dagen och Tony Irving var på plats för att lära oss skaka rumpa. Han hade en hel del duktiga ungdomar med sig och tog även hjälp av Malin och Anders som är med som proffsdansare i Let´s Dance. Vi fick också se att det faktiskt går att dansa bugg trots att man är rullstolsburen. Till sist kom Matte och Cissi och tog plats vid det glittrigaste signeringsbordet ever. Vi fick höra lite skönsång och dom svarade på lite frågor och satte sedan igång att skriva autografer för glatta livet. Vi gick och tog en bit mat så länge! Tillbaka för lite prat och dom var taggade för morgondagens paso med Mamma Mia-tema. Matte förvånar mig fortfarande... Sötis! Micks shoppade loss på Ica och nu har jag kommit hem till lägenheten igen. Ska ta och dra ihop en kasslerpaj tänkte jag eftersom kasslern blir dålig annars men jag har ju redan ätit så får spara den till imorgon. Om någon är hungrig så är det bara komma förbi!

Grattis fina D på födelsedagen!

 
 


Sött folk som skrivit till mig :)
Postat av: micks

SV. ja ofta han läser haha

2010-02-25 @ 23:22:16
URL: http://mickish.blogg.se/
Postat av: mathlda

sv; ja dem är skit snygga tycker jag ;D Haha nej den var lite krampig idag med :( men det blir bättre ;D

2010-02-26 @ 10:42:14
URL: http://mathildatyyne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0