Så mycket bättre!

2010-12-11   22:16:43
Jag fäller en liten tår över att det fantasiska programmet Så mycket bättre är över för den här gången. Konceptet är så genialiskt så jag finner inte ord. Det är inte många gånger jag, min mamma och min mormor har haft samma favoritprogram men så har det varit senaste tiden!

Man lyckades få ihop en hel hög med otroligt sköna människor och artister. Petter och Petra (mer känd som September) har växt något otroligt i mina ögon och verkligen fått visa hur musikaliska och härliga dom är. Mikrofånkåt och Tuff brud i lyxförpackning ligger välförtjänt högt upp på alla listor. Vem älskar inte Lill-Babs och Lasse Berghagen? Så kultförklarade och härliga ända ut i fingerspetsarna! Jag ler hela jag när jag hör Lasse använda för honom nya ord som "fett cool" och "fuck off". Plura må ha ställt till det en del i sitt liv men har en härlig historia att berätta och har gett oss en del fantasiska texter. Dom andra jämför honom med Cornelis och andra giganter. Kolla in hans version av Somliga går i trasiga skor! Jag har aldrig riktigt gillat Christer Sandelin men även honom har man fått se en helt annan sida av. Han har gjort en hel del för musiken i Sverige och har min fulla respekt. Sist men inte minst har vi mannen, myten, legenden DiLeva. Om någon undrar kan jag meddela att han redan som ung gick runt med en fasttejpad lock i pannan under gymnasietiden (det har min pappa berättat!). Han står för så otroliga citat att man bara måste bli lite kär i honom även fast han är så konstig. Jag säger tack tv4 för fantasisk underhållning! Har ni missat något kan ni klicka på bilden för att se låtarna och klipp om och om igen!

DiLeva : Även om vi är en brokig skara människor så är vi ändå ett fantastiskt gäng!

Sött folk som skrivit till mig :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0