Tjäna pengar på bloggen?

2010-08-28   10:13:27
Jag får ibland frågan om jag tjänar några pengar på bloggen och svaret är faktiskt ja! Inte så mycket, men några hundralappar extra då och då är aldrig fel. Jag har gjort som så att jag registrerat mig på en sida som heter www.blogvertiser.se. Dom kopplar ihop bloggare med olika företag som vill att någon skriver om dom. Oftast handlar det om att skriva 200 ord om en hemsida eller en produkt. Det jag gillar skarpt är att det inte finns något krav på vad du ska skriva utan tycker du sidan eller produkten är värdelös så får du skriva det också och ändå få betalt! Hur mycket du får beror på hur många läsare du har och hur många sånna här inlägg du skrivit tidigare. Är det något du inte vill skriva  om är det också helt okej att tacka nej till erbjudande. Kolla in sidan du också!


Sött folk som skrivit till mig :)
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Jag använder också Blogvertiser. Gillar deras idé som gynnar oss bloggare!



Fördelen är också att man själv har möjlighet att utforma allt som man själv vill, under vissa förutsättningar :)

2010-08-28 @ 11:33:20
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0