Sista dagen på jobbet!

2010-08-27   09:02:08
Fredag morgon och trots det lite gråa vädret ute är jag på bra humör! Om en timme börjar sista dagen på jobbet  för sommaren. Nu ska jag gå från att jobba som en idiot till att plugga som en idiot. Typ. Blir till att hänga med Anders i charken så det blir en finfin avslutning i alla fall. Slutar kl 19 så sakna mig inte för mycket är ni söta.

Måste bara berätta om min fina lillebror! Oscar är en lika stor musiknörd som jag och skillnaden är att han faktiskt har lite av det i sig och är hur duktig som helst på gitarr. Han har nu börjat andra året på gymnasiet och valde musik som individuellt val! Första övningen blev att fem och fem (Oscar kom med fyra tjejer) lära in tre låtar. Nu visade det sig att Oscar var den enda som hade någon sådär erfarenhet men han styrde upp det hela! En tjej kunde fyrtakt så hon fick ta trummor, en annan hade plingat lite på piano sen tidigare så hon fick sköta det och en tredje hade lite fallenhet på giarr så Oscar ska hjälpa henne med det. Den fjärde verkade inte ha fallenhet för just så mycket alls men han siktar på att lära henne lite bas. Sen får jag väl dra av ett jäkla långt gitarrsolo! Jag är en mycket stolt storasyster till båda mina fina!


Sött folk som skrivit till mig :)
Postat av: wilma

Hhej! :-)

ska vi följa varandra via bloglovin ? :-D

kram

2010-08-27 @ 18:45:01
URL: http://wilmalouise.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0