Nyfrissad!

2010-08-24   10:25:26
Har just kommit hem från Johan som fixat mitt hår lite. Man vill ju vara fin till skolstarten menar jag! Så nu är det lite kortare men ändå långt och dom lite slitna topparna är ett minne blott. Glad tjej!

Det regnar lite utanför fönstret och jag måste säga att jag tycker det är lite mysigt! Jag är ju höstbarn och gillar när man liksom får möjlighet att krypa in in i soffan med en filt och en kopp varm choklad och bara mysa till en bra film eller tre! Jag vet att många tycker det är lite jobbigt när mörkret kommer men jag gillar det på något vänster. Dock skulle jag kunna skippa delen att just vara ute när det är sånt här skitväder och man är dyngsur så fort man tagit sig ut från uppfarten trots paraply och regnjacka.

Nu ska jag bara ta det lugnt här några timmar och så hoppas jag det lugnar ner sig tills jag ska ut nästa gång!


Snart advent!


Sött folk som skrivit till mig :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0