Inflyttningsfest!

2010-08-29   10:58:21

Igår skulle Elins lägenhet festas in och vi var ett gäng glada frivilliga som gärna hjälpte till! Jag passade på att bli uppdaterad om husköp, nya bilar och nya jobb. Grattis alla fina! Det blev väldigt roligt och bröderna Pers stog för förstklassig underhållning. Kvällens bästa var helt klart när Stefan stog på alla fyra, blev smiskad av Nisse och skrek "I´m so nasty!". Naturligtvis finns det på film men eftersom jag gillar mina vänner tänker jag inte lägga upp den här utan den får vara kvar i tryggt förvar på min mobil. Ska tilläggas att det var under en klassisk Sanning och konka så ingen får några dumma idéer. Joels ledsna säl var också världsklass medan Lollos fejkade orgasm inte fick godkänt! Så där låter du ju inte! Puss på alla närvarande och tack för en trevlig kväll!


Sött folk som skrivit till mig :)
Postat av: Nathalie

har du gjort din design själv? :)

2010-08-29 @ 11:41:07
URL: http://nnathis.blogg.se/
Postat av: moa freakin' carlberg ♥

missa inte min dagens blogg tävling där du inte bara tar del utav mina 2000 unika besökare, men du vinner också ett SJÄLVPORTRÄTT ritat utav mig! tänk på saken - ingen av oss förlorar på det, du får fler besökare, jag får fler kommentarer! Se det inte som skräp, se det mer som ett tips! :)

2010-08-29 @ 13:42:32
URL: http://utankontroll.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jättefin blogg! :)



Var gärna med i min veckans blogg tävling och få chansen att få fler besökare hur lätt som helst! :D

2010-08-29 @ 14:07:19
URL: http://chasingstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0