Fullspäckad lördag!

2010-08-28   16:10:24
Efter frukost drog mamma och pappa iväg mot Söderhamn. Jag ringde dom ganska direkt eftersom mamma hade blnyckeln till Saaben som jag skulle ha i sin jacka så dom fick vackert vända om igen.

Gjorde en rad ärenden med hjälp av bilen! Lämnade papperssopor och sen åkte jag och köpte nya krukor till blommorna på Plantagen. Dom ska få lite ny jord nu också. Vuxenpoäng! Ut till Valbo och Köpis där jag inhandlade lite vuxendricka och tog en snabb sväng in på IKEA. Kom ut endast 133 kr fattigare så jag betraktar mig själv som duktig! Avslutade min tripp på MediaMarkt där en kille fick kolla på min dator. Min HDMI kontakt vill inte fungera som den ska så den ska antagligen in på en genomgång. Dom hade för övrigt "mellandagsrea" där den här veckan! En liten tjej bjöd på glögg och pepparkakor, dom spelade julmusik och visade Tomten är far till alla barnen på tv-apparaterna. Tja... Varför inte liksom!


Sött folk som skrivit till mig :)
Postat av: Sara & Sanna

Hej! På vår blogg kommer du att få läsa om allt möjligt mellan himmel och jord. Men mest av allt mode, musik, vår vardag m.m. Om du vill, kika gäärna in! Ha en bra kväll, Peace And Love Sara&Sanna.<3

2010-08-28 @ 19:09:09
URL: http://dailylife.se
Postat av: Lovisa

Sånt där hade vi i västerås också men inte fick man nå pepparkaka inte!!! :(

2010-08-28 @ 20:47:00
URL: http://lovisalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0