Första lektionen!

2010-08-31   13:28:02
Nu har jag kommit hem från dagens första och enda lektion! Den höll bara på mellan 11,15-12,00 så det var en riktigt skön tid måste jag säga. Vår nya lärare (får vi säga så för kursföreståndaren?) Karin höll en kort introduktion och så presenterade vi oss och fick våra nya basgrupper. Dom här seminariegrupperna som vi är i är på runt 25 pers och eftersom vi är ungefär 300 studenter i min årskull är vi uppdelade på tolv grupper som vi byter varje termin. Därav presentationen. Några bekanta ansikten kom jag med i alla fall! Jag utgör basgrupp 5 med Viktoria och Johann som jag känner sen tidigare och nya bekantskaperna Sara och Lorenzo. Bir nog kanoners! Jag har också en ny cykelkompis i Viktoria som bor bara ett kvarter ifrån mig. Sweet! Nu ska jag ta mig en sväng till Ica tänkte jag och sen fördjupa mig i rättsfallen vi har till imorgon. Pussen!



Jag behöver semester!


Sött folk som skrivit till mig :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0