Bilpriser.se

2010-08-29   21:03:06

Jag har fått lära mig att bilar är en hel vetenskap! Erik slänger ur sig modeller, märken och tillbehör på löpande band och för en lekman på ämnet som jag är det ibland svårt att hänga med även om jag försöker hålla god min. Jag vet ju att vi har en Saab 9000 och en Audi Allroad hemma men det är ungefär så långt mina kunskaper sträcker sig. Jag har ingen aning om motorer eller andra mer tekniska saker. Fast fylla på olja och spolarvätska, det kan jag! Det är mycket man ska ha koll på och en hel hög med uttryck och termer att lära sig. Inte helt enkelt, men nu finns det en lösning! Bilpriser.se har samlat in och värderat en rad olika begagnade bilar av olika märken och prisklasser på ett ställe. Det som är finessen är att dom skriver information om varje modell och bil på ett enkelt sätt så till och med jag kan förstå! Den tydliga plus- och minusdelen gillas skarpt. På det här sättet kan alla hitta en bil som passar perfekt. Det finns också många fina bilder att titta på. En annan bra grej är att det är en oberoende sida och inte personen som säljer bilen som gör bedömningen. Känns tryggt och bra som konsument!

Som gammal Saabvän vill jag slå ett slag för modellen 9-5. Erik säger att det är en bra bil!



Erik om Saab : I'm not driving fast, I'm flying low.


Sött folk som skrivit till mig :)
Postat av: annika

skriv dina favorit låtar i senaste inlägget är du jätte jätte snäll

2010-08-29 @ 21:07:21
URL: http://annikaekman.blogg.se/
Postat av: frida berg

jag har läst din blogg ett bra tack & den är sjukt bra =)

2010-08-29 @ 22:35:42
URL: http://ftob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0