Pubrunda!

2010-04-21   10:34:52
Igår var det då dags för pubrunda bland studentnationerna här i stan! Jag och Jackie gled in en fin halvtimme sent på Väsmanlands-Dalarnas nation där knappt halva klassen var på plats. Prat, dricka och glada miner även om vi funderade lite på vart alla andra tagit vägen. Vidare till Upplands nation för samma visa! Det ligger liksom nere i en källare typ så var väl inte det mysigaste kanske. Fortsatt glada miner när vi gled över till Göteborgs nation istället. I kön till baren fick Micke den fantastiska idén att tejpa ihop oss "så vi skulle lära känna varandra ännu bättre". Jag, Jackie, Sofia och Erik blev ihopbuntade men vi fick med oss Micke själv där på slutet också. Till slut lyckades vi komma loss även om det satt hårt åt ett tag. Stå stilla bara! Jag är på gång nu! Ett par till anslöt och vi drog vidare till Smålands nation. En livlig diskussion om killarnas längd och vikt satte igång och ingen verkade tro på någon annan. Tydligen inte bara vi tjejer som har ångest över sånna saker! Väl där började folk försvinna och gänget splittrades upp. Några valde att dra vidare och avsluta kvällen på Snerikes nation men jag och Jackie slängde in handduken och trampade hem istället. Tack gänget för en trevlig kväll!



Sött folk som skrivit till mig :)
Postat av: erri

det lät trevligt minsann :):)

2010-04-21 @ 16:31:56
URL: http://errii.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin blogg

2010-04-22 @ 16:24:06
URL: http://http://annakovacevic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0