Mitt palats är ett fullständigt kaos!

2010-04-28   20:30:41

Dagen började med att jag försov mig lite tack vare att klockan blev skum när jag satte på telefonen igen efter att den var avstängd under flygningen och jag var för lat/trött/dum för att märka det. Det löste sig dock och jag drog iväg för basgrupp och seminarium på temat grov kvinnofridskränkning. Nästa stopp blev JB där jag mötte upp Miriam och sen lunch. Klockan 13 hade jag tid hos Stina för att fixa naglarna! Känns alltid lika lyxigt och dom blir alltid så fina. Like it! Trampade hem och plockade upp ett par banankartonger på Ica. Jag vet inte hur många gånger jag lämnat ut sånna när jag jobbat och nu har jag insett varför alla vill ha dom! Sjukt praktiska när man ska flytta. Har varit nere i förrådet och hämtat dom få grejer jag hade där också. Sen har jag börjat försöka få ordning i det fullständiga kaos som råder här just nu och försöka få ner saker i lådorna. Går sådär men nu börjar det se lite ljusare ut! Vart kommer alla grejer ifrån?!?!?!?



Sött folk som skrivit till mig :)
Postat av: Jennifer♥

fin blogg :)

2010-04-28 @ 21:44:57
URL: http://jjennifernilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0