Ännu en dag slut!

2010-04-21   22:48:16
Har haft en skön ledig onsdag! När jag vaknat till liv tog jag tag i det jobbigaste först. Jag hade lovat mig själv att springa idag så så fick det bli. Körde samma sväng som i söndags och tyckte nästan att det kändes lite lättare idag! Kan bero på att jag hade musik i lurarna men man ska glädjas åt det lilla. Jag har nu sprungit lika många gånger i år som jag gjorde under hela förra året så det ser ljust ut och jag tänker fortsätta försöka köra två gånger i veckan ungefär. Väl hemma har jag städat och fixat lite som vanligt. Håller på att försöka styra upp resan till Bryssel som fortfarnade känns väldigt osäker. Vi har ingen aning om vi faktiskt kommer ner och kommer vi väl ner är det inte säkert att vi kommer hem igen som planerat. Har betalat räkningarna och fixat allt sånt praktiskt i vilket fall om vi nu skulle bli kvar där nere. Vi har också enats om taxi till Arlanda om vi får klartecken imorgon och vad vi vill äta när trerätters middag på restaurang ska avnjutas på fredag kväll om vi nu kommer ner. Om inte om fanns!

Nu ska jag krypa ner snart. Mycket som ska hinnas med imorgon!

Sött folk som skrivit till mig :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0