Kyrkovalet

2009-09-20   16:47:50
Känner jag är lite överaktiv här i bloggen idag. Men så kan det gå! Jag har varit iväg och röstat till kyrkovalet. Du har väl också röstat? Annars tycker jag ni springer iväg typ nu. Ni har fram till kl 20,00 på er så iväg med er. Ni kanske inte tycker kyrkovalet låter sådär jätteviktigt men det är inte helt oviktigt heller skulle jag vilja påstå. Inom en inte alltför avlägsen framtid (när jag träffat Han) vill jag gifta mig i kyrkan och får jag barn vill jag att dom döps. Många av oss har släkt och vänner som jobbar med kyrkan på något sätt och när min farmor, farfar och mormor går vidare från det här livet vill jag att det ska vara fint. Vi är närmare kyrkan än man kanske tror. Så iväg nu!

Jag och Emma har mycket trevliga planer på gång! Hoppas bara det går i lås. Skulle vara så sjukt kul!

Sött folk som skrivit till mig :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0