Fan vad ni är snygga tjejer!

2009-09-25   08:20:26
Sjukt bra kväll igår. Vi snackar tacos med klassen på Jontes. Allsång och massa skratt! Hur fan kan dom vara EMD när dom heter Erik Danny och Mattias?!?! Jag tog med mig tjejerna och drog vidare till Norrlands och kollade Monde Yeux. Bra drag och sjukt söta pojkar som vanligt. Fick en inbjudan om att följa med 2 månader till Argentina. Hela kroppen skrek JAG VILL JAG VILL JAG VILL men hörde att jag svarade något om skola och tentor. Illa! Fick ett par nya vänner också. Det var en mycket glad tjej som trampade hem trots det kalla vädret. Det är höst mina vänner.

Nu måste jag sätta fart. Blir upphämtad om en halvtimme ungefär. Nya äventyr väntar! Fler kort kommer ut på Facebook sen!


Sött folk som skrivit till mig :)
Postat av: Björn

Det sägs att det finns tillfällen då livet måste få komma i första hand och studierna i andra... Det gäller bara att veta vilka tillfällen det är, och därför har jag tillsatt en utredning som kommer vara klar år 2013. Lite efterklokhet är ju alltid nyttigt.

2009-09-25 @ 10:51:16
URL: http://uppenbarhetsrekvisitet.blogspot.com
Postat av: Erri

MONDE YEUX <3

2009-09-27 @ 12:39:38
URL: http://errii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0