Blodgivare!

2009-09-23   18:04:27
Nu är jag hemma från dagens äventyr. Vårt seminarium idag utvecklade sig till rena rama matte-lektionen. Fick lite användning av kunskaperna från Vasa även om det var väldigt enkla uträkningar men anledningen till dom var inte riktigt lika enkel. Kvällens planer är först pannkaka och sen Idol. Funderar på om vi ska städa av lite idag eller imorgon. Återstår att se!

Kan också meddela att jag ska bli blodgivare. Har kollat upp allt och eftersom jag inte har haft gulsot, är homosexuell man eller något så ska det vara lugnt. Pratade med dom där idag och ska dit i nästa vecka och fylla i papper och ta prover och så. Blir nog bra! Dom var glada eftersom jag har blodgrupp 0 och är RH positiv vilket på svenska betyder att jag kan ge blod till nästan alla. Dessutom ung och nästan aldrig sjuk så det ser blir nog finfint! Det känns bra att kunna göra en insats!

Sött folk som skrivit till mig :)
Postat av: Björn

Men Jossan, det hade vare ok även om du hade vare homo, det är bara bögar som de inte vill ha med att göra... Du kan ju hälsa dem att de inte vet vad de pratar om när du kommer dit, hänvisa till min blogg för vidare diskussion.

2009-09-23 @ 19:13:09
URL: http://uppenbarhetsrekvisitet.blogspot.com
Postat av: Jossan

Jag vet! Helt sjukt det där... Ska hälsa dom det!

2009-09-23 @ 21:02:34
URL: http://josefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0