Blame it on the boogie!

2009-09-21   22:58:39
Måste bara säga att jag älskar kycklingwook! Gör inte ni? Gott och ganska nyttigt på samma gång. Jag är ju allmänt ett stort fan av det kinesiska köket men just wook står högt på listan.

Har nyss kollat klart på Discodaggarna. Det var länge sen jag såg tecknad film så kände det var dags. Det var en söt film. Följ dina drömmar och kom ihåg att ingenting är omöjligt. Det omöjliga tar, som det heter, bara lite längre tid. Well done boys! Minus dock för att dom roliga tabbarna, extramaterial och till och med eftertexten var från den danska filmen.

Helgen verkar bli riktigt trevlig! En och annan överaskning väntar runt hörnet så att säga. Fabulous!


Sött folk som skrivit till mig :)
Postat av: Emma

när jag kollade på den filmen kunde jag liksom inte koncentrera mig på själva filmen, utan det blev rösterna. och ja, jag dog nog ett X antar gånger ....

2009-09-22 @ 23:27:16
URL: http://emmawennstrom.blogspot.com
Postat av: Emma

Glöm inte ta med filmen i helgen!!!!!!!!!!!!

2009-09-24 @ 17:16:04
URL: http://emgustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0