Fredagsfeeling!

2009-10-30   08:48:56
Fredag morgon och jag är nyduschad och redo att ta tag i den här dagen! Fullt ös som vanligt. Igår fastnade jag i soffan med min B&J och kollade in Rosa andet galan. Runt 47 miljoner tror jag dom fick in under sändning men sen kunde ju folk ringa ett par timmar till. Klart godkänt! En extra guldstjärna till Malmö-profilen Percy Nilsson som tyckte att 100 kr eller 500 kr inte riktigt kändes bra så han gav en hel miljon! Inte alla som har det i bakfickan men dom som har det borde göra precis som Percy.

Nu ska jag hugga tag i familjerätten! Perfekt att ha seminarium nu eftersom det är mitt PM-ämne vi ska behandla. Ibland har man lite flyt och det behövs verkligen nu när det är så mycket!

Sött folk som skrivit till mig :)
Postat av: R E B E C C A

Svar:

Haha, Aa. Det blir aldrig som man har tänkt sig med skofoton. Det ska jämt vara något fult med dom x)

2009-10-30 @ 10:23:06
URL: http://satiine.blogg.se/
Postat av: Felicia

Hej

Fin blogg



Feeliciias.blogg.se

2009-10-30 @ 11:25:11
URL: http://feeliciias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0