Basgruppsfest!

2009-10-23   15:46:31
När vi var fixade och klara mötte jag upp Anders och Oscar och begav oss mot Cattis! Viktoria anslöt och bara 20 min sena ramlade vi in i Cattis fina lägenhet. Vi hade med oss tårta och vin så succén var given. Vi fick en jättegod kycklinggryta och hade det allmänt trevligt. Viktorias ålder var spännande och en och annan polishistoria kom upp. Vi kollade roliga klipp, pratade och skrattade så det stog härliga till! Vid elva bestämde vi oss för att gå till Stocken. Anders har varit sjuk så han valde att lämna oss men vi andra ställde oss i kö. Roligast under kvällen måste nog vara Cattis åldersnojja. Du är 21 gumman, du hinner! När vi väl kom fram till insläppet var klockan tolv och eftersom stället stängde ett kändes det lite ovärt. Oscar gick in för att träffa en kompis och vi andra sa tack och god natt!

När klockan ringde i morse var jag kanske lite segare än vanligt. Upp kom jag och iväg till mötet med min nya basgrupp! Hanin, Eleonora, Johann och Joel. Ett vinnande gäng om du frågar mig. Lite mat och sen seminarium. Tycker synd om Hanins rumskompis som gjort illa benet och ligger på sjukan... Inte kul! Seminariet gick bra i vilket fall! Christoffer ville jag skulle köra hem honom på min cykel men ni som vet hur det gick sist jag skulle köra någon vet också att det inte var någon bra idé. Vi löste detta genom att han körde mig istället. Lämnade av honom vi Majklockorna och trampade sista biten själv.

Nu är jag hemma och vänder. Stockholm och Idol nästa! Vem tror du åker ut?

Sött folk som skrivit till mig :)
Postat av: Sidney The Singer

Ah va mysigt, har ingen aning vem som kan åka ikväll, ska bli spännande!

2009-10-23 @ 17:05:13
URL: http://sidneey.blogg.se/
Postat av: Cattis

Hahaha, tack för att du inte utvecklade min "åldersnojja" :)



Ja visst hade vi en mysig kväll! :D



Kram

2009-10-24 @ 19:48:20
Postat av: Viktoria

Hahaha, det blev en lyckad kväll. : ) Vi får ta och göra om det snart!

Kram

2009-10-24 @ 22:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0