Ville bara säga...

2009-11-30   23:29:37
att nu är jag hemma i Gävle! Jag fick trots allt med mig min dragväska, handväska och mina fyra stora påsar hem. Med lite hjälp från Lina och Elin så gick det! Vi tuffade tåg i ungefär 78 mil och sen var Anders snäll och hämtade upp oss så vi slapp gå hem i regnet. Tittade lite på Faddergalan och visade upp mina nya fynd för mamma och pappa. Nu lutar det åt sängen snart. Lång men rolig dag imorgon! Sov gott sötnosar!

Sött folk som skrivit till mig :)
Postat av: Lina

Hihi.. sa ju att du skulle sätta dej vid bloggen så fort du kom hem :) det var duktigt av oss att få med alla påsar och väskor hem tycker jag :) pussåkram

2009-12-01 @ 10:06:38
Postat av: Marita

Låter som du hade en trevlig tid i Skåneland...Och du såg Takida med....Skulle också gjort det men lyckades inte klämma in det med allt annat som skulle hinnas med...

Ha det gott!

2009-12-02 @ 17:57:53
URL: http://maruchkas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0