När jag står och säger sånna här känsliga saker vill jag inte att du förstör hela stämningen med nått jävla trummriff!

2009-11-28   17:42:08
Snabb uppdatering från Skåne! Igår var det som sagt full fart. Vi åkte till stallet och hälsade på Svea. Hon är nu snart tre år gammal och har växt på sig fint. Vi fick två nya kompisar i form av Selma och Fia, två sjukt söta hundar! Svea uppskattade dock inte när Selma kom för nära så hon fick sig ett nyp men hon är okej så det är ingen panik. Vidare in till stan där jag och Lina stannade kvar i bilen medan Anna och Elin gick in och köpte sushi. Plösligt säger det pang och en karl på runt 50 bast cyklar rätt in i vår bil. Han verkade lite förvirrad men både han och bilen är okej. Skumma skåningar... Sushi och lite vin senare var vi redo och hoppade på bussen mot Takida. Vi frågade kanske 20 pers men ingen visste vart Baltiska Hallen låg?!?! Det närmsta vi kom var killen som nöp mig i rumpan... Till slut hittade vi på en kille som också skulle dit så vi tog följe med honom. När vi kom fram började förbandet precis spela. För mycket skrik och för lite musik kan väl sammanfatta det hela, inte i min smak. Jag och Lina funderade också över att sångaren stog och headbanga fast han var rakad... Vi fattade liksom inte grejen. Halv tio klev Takida på och dom var riktigt bra! Fullt ös och härlig allsång. Rubriken är hämtad från när sångaren som bäst stog och förklarade att vi var den bästa publiken någonsin (hört den tidigare?) och trummisen slog på en virvel. Inte ett, inte två utan tre extranummer senare var festen över och vi tog oss hem. Kvällen slutade i soffan med lite film och varma mackor. Klart värd dag!

Idag sov vi till lunch vilket var både jätteskönt och behövligt. Mysbrunch med tjejerna förstärkt med Stina och Andreas. Anna hade lite plugg att göra så jag, Lina och Elin drog ut på stan. Vi tillbringade fyra timmar i en galleria och kom ut fullpackade med påsar. 4 julklappar rikare är jag nu! Var faktiskt duktig och köpte inget åt mig själv. Nu har vi just avnjutit en hemmagjord pizza. Kvällen spenderas hemma hos Sofie med julbak!

Sött folk som skrivit till mig :)
Postat av: Anonym

duktig och inte köpte till dej själv? man måste väl unna sig något.. se på elin å mej.. blev inte många presenter där :)

kram

2009-11-28 @ 18:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0