Mot skåneland!

2009-11-26   20:39:50
Klockan är nu strax före nio och det är tio timmar sedan jag tog sprutan. Armen känns fortfarande helt okej och ömmar bara lite om jag tar den över axel-läge så jag är nöjd och glad än så länge! Har hunnit med att tvätta och fixa lite här hemma men annars har det varit en rätt lugn och skön dag. Nu ska jag ta mig mot stationen för nya äventyr. Ett besök i Skåneland ska det bli. Jag, Lina och Elin åker ner till Malmö för att hälsa på Anna några dagar! En riktig tjejhelg med andra ord och det ska bli jättekul :) Over and out!


Sött folk som skrivit till mig :)
Postat av: Marita

Tack för titten...alltid kul när folk ger sig tid att kommentera...

Hoppas du får det kul här nere i Skåneland...:)

2009-11-26 @ 21:12:05
URL: http://maruchkas.blogg.se/
Postat av: yasmine modell & blivande mamma

ha en fin dag

2009-11-27 @ 10:46:56
URL: http://yasminegill.blogg.se/
Postat av: Lina

vart snodde du den bilden? :P tycker jag känner igen Rom...

2009-12-01 @ 10:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0