Macbook Air!

2009-11-22   19:15:46
Min gamla härliga dator börjar snart göra sitt efter drygt två års trogen tjänst. Den har varit med mig överallt och gör mig sällan besviken. Nu står den dock mest hemma på skrivbordet eftersom den fått en liten skada i skalet så att inte skärmen går att stänga. Den bärbara datorn är inte fullt så bärbar längre. I vilket fall. Jag har börjat kolla runt lite efter en ny kompis. Tufft och svårt val för det finns en hel del roligt ute på marknaden. Har kommit fram till att det nog blir en Mac denna gången. Har alltid kört på PC men man måste ju våga och tänka lite nytt också! Helst skulle jag vilja ha en Macbook Air. Den vägen bara ett drygt kilo och är så sjukt tunn så det borde inte vara möjligt. Har varit och kollat på den i butik och den går i princip att få in i ett vanligt kuvert. Batteritid på ungefär 5 timmar är också perfekt för långa resor och även skärmen på 13,3" är i mina ögon perfekt. Nackdelen är att den går loss på ungefär 15000 kr vilket är lite väl mycket för min studentplånbok. Jag väntar nog till efter jul och hoppas få lite pengar i julklapp av mina söta släktingar. Är du redan nu sugen så tycker jag du ska ta och gå in på Dustin home och klicka hem en redan idag!

Sött folk som skrivit till mig :)
Postat av: Elin

Vad fin din blogg blivit :P

2009-11-22 @ 20:11:59
Postat av: Amanda B

Tack :D Det är min favorit tröja :D

kram

2009-11-22 @ 20:54:40
URL: http://amandabladh.blogg.se/
Postat av: Emmy

Svar: Ja, jag ska nog köpa något utav hans produkter :)

2009-11-22 @ 20:55:06
URL: http://justbeyou.blogg.se/
Postat av: Björn

Oj, ny look! Snyggt jobbbat, hoppas att det inte kom någon bil bara =0

2009-11-22 @ 23:16:50
URL: http://uppenbarhetsrekvisitet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0