Det är över nu!

2009-11-25   22:51:26
Idag hade vi terminens sista lektion! Känns rätt skumt faktiskt... Den här terminen har gått så sjukt fort så jag känner att jag hänger liksom inte riktigt med känner jag. Sista lektionen med Torbjörn också. Alla borde ha en sån som Torbjörn till lärare! Pedagogisk och enormt kunnig toppat med en stor portion humor. Han måste nog vara den ultimata läraren faktiskt. Hela klassen kommer sakna honom och han oss också tror jag. Han sa några fina ord när han också fick en korg med lite choklad och så! Annars har jag tagit det lite lugnt ikväll bara och kollat lite tv och så! Snart sängen känner jag, lång och spännande dag imorgon! Sov gott sötnosar!

Sött folk som skrivit till mig :)
Postat av: emma

tack :D haah

2009-11-25 @ 23:13:00
URL: http://delicious89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0