You know I´ll do anything for you

2009-07-28   22:21:38
Sorry för att jag har varit sämst på att uppdatera här på ett tag nu. Men tänkte dra lite här vad jag haft för mig sista dagarna! I söndags var det jobb 11-21. Skön tid för massa, massa pengar in! Kan jag behöva sen. Pappa fyllde också år som sagt så slog en pling till honom och sa grattis. Annars var det mest lugnt!

Igår började dagen med en tripp till Hästmuren och en sväng med vovven. Lite lunch och sen var det dags för nya äventyr! Mötte upp Anna, Alicia, Lollo och Nicole på stationen och hoppade på tåget mot Hälsingland. Nicole tyckte vi hade komplicerade busskort? En timme senare var vi på plats i Bollnäs och kollade in scenen som bestog av en lastbil. Den var placerad precis över en tunnel bredvid järnvägen och publiken skulle alltså stå i trappen ner. Lite skumt men vad göra liksom. Vi kollade in stan och jag shoppade en grönrutig palestinasjal. Den ville till mig... Visade sig att tjejen i kassan hade träffat Erik i Åre. Vi mötte upp Emma och Bea och kände att magarna kurrade så begav oss till en pizzeria där det blev mat för hela slanten efter att Emma slagit klackarna i golvet så att säga. Girl power! När vi började bli klara hörde vi en bekant stämma från scenen så vi åt upp och begav oss dit. Stina anslöt också! Erik var precis klar när vi kom så vi gick dit och pratade och kramades lite. Han snodde min skylt och vägrade ge tillbaka den... Men det är hemligt! Så det får du inte säga. Vi lämnade honom till några reportrar och gick för att ta plats i trappan. Klockan 18 var det showtime. Collinis hette bandet som bestog av 3 medlemmar i gamla Team Hanna. Det var ett jäkla tjat om Körslaget. Dom körde tre låtar och sen tog Erik över. Can´t say I´m sorry i mitt hjärta! Den kommer alltid vara synonym med Erik för mig. Han körde lite gammalt och lite EMD. Vi ägde alla på Jennie svar ja. You know I´ll do anything for you! Hanna Hedlund dök upp som en liten surprice också! När han var klar gick jag och tog tillbaka min skylt som virrpelle hade glömt. Mötte upp Lina och Anders också! Vi gick till skoaffären där Erik skulle signera som visade sig vara en liten liten frisersalong. Erik dök upp och körde signering på gatan. Kön står stilla men Erik rör sig! När han var klar kom han till oss och pratade lite till. Han skulle vidare åt sydväst hållet så vi gick och kollade tågen och avslutade Bollnäs med en glass på Max. Sa hej då till folket och hoppade på tåget hem. Där sa Gävlemaffian hej då och jag trampade hem. Tack alla söta för en grym dag!

Idag var det jobb 10-18. Hoppade i ett par shorts och sen blev det en timme i skogen med Eddi. Nu ska jag ta och slänga in lite kort på Facebook tänkte jag! Take care!



Sött folk som skrivit till mig :)
Postat av: Anna

TACK för gårdagen, den var mycket mysig & erik var mycket söt ^^

du får ta & skicka lite bilder sen ;)



<3

2009-07-28 @ 22:35:24
URL: http://aennenna.blogg.se/
Postat av: Erri

låter trevligt!

en lyckad måndag för oss båda kan man säga då! :)

2009-07-28 @ 22:52:42
URL: http://errii.blogg.se/
Postat av: Stina/Kakan/PG/Guchie

Hah snyggaste bilden på mig då :P Men kul som satan i gatan va de! De får vi göra om^^

2009-07-29 @ 02:24:02
URL: http://guchie.blogg.se/
Postat av: Alicia

Blomma bilden på mig är så ful, haha :p

2009-07-29 @ 18:27:58
URL: http://alvedonspray.blogg.se/
Postat av: Emma

"Emma slagit klackarna i golvet" kom igen, jag måste få beställa det jag vill ha av det som står på menyn ju ;)

tack för dagen!

2009-08-04 @ 00:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0