Sommarkväll!

2009-07-15   17:12:10
Igår kollade jag då in SVT1 mest hela kvällen. Först Allsång på Skansen med en övertaggad Anna Book, en komiker som lekte kungen och en supersöt norsk gutt. Sarah fick ju smaka på honom också! Sedan var det dags att fira kronprisessan som blev 32 år gammal. Den stora frågan var om Ockelbo-sonen Daniel äntligen skulle få vara med och fira sin flickvän sen sju år tillbaka. Frågan kunde besvaras jakande och det var väl för väl att pappa kungen äntligen tagit sitt förnuft till fånga och insett att Victoria inte är 12 år längre. Missförstå mig rätt, jag gillar kungahuset men ibland känns det lite väl mycket 1800-talet liksom. En hel del bra artister där också. Vi har börjat snacka om att eventuellt ta en tripp över till London i vår och kolla in när Zelmerlöw spelar musikal och hälsa på lite släkt och sånt. Håller tummarna!

Idag var jag som vanligt på plats på jobbet vid sju. Min faster kom in och sa hej eftersom hon var uppe och hälsade på farmor och farfar. Hon skulle kidnappa med dom till landet en sväng. Vi bestämde om en ny dejt den 24:e när Petter har återvänt från "over there" och så. Blir nog kulans! Nu är jag hemma och ska fixa lite mat och sedan gå ner på stan. Markoolio är sjuk så Sommarkväll gästas ikväll av Martin Stenmarck! Inte mig emot! Puss och kram - vi ses på stan!

Sött folk som skrivit till mig :)
Postat av: sarah

han smakade gott ! HEHEHE :D

2009-07-19 @ 21:24:08
URL: http://ssommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0