Sommar och sol. Eller?

2009-07-18   15:36:12
Att det är lördag spelar ingen roll. Jobbet kallar ändå klockan 7! Lovade ta ut hunden före och fick mer eller mindre dra med honom runt kvarteret. Han är också morgontrött! Mamma och pappa tog sitt pick, pack och husvagn igår och åkte neråt skåneland för ett par veckor på vägarna. Så nu är det jag, Henke och Oscar + hund hemma. Slutade i vilket fall jobba redan vid två och skyndade mig hem, åt lite och hoppade sedan i solstolen. Precis då blir det tvärmolnigt och någon sol ser jag inte till. Tack, verkligen! Har en tvätt i och sen blir det en sväng med Eddi i skogen tänkte jag. Någon som vill hänga på? Ikväll ser jag Måns programledardebut i Sommarkrysset och sedan fortsätter jag på tv4 och kollar in dom 101 dalmatinerna. Sjukt söt! Förutom hon den svartvita människoliknande saken. Cheers!

Sött folk som skrivit till mig :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0