Ännu en Sommarkväll och en dag till ända!

2009-07-31   00:10:37
Igår kom Lollo och Stefan förbi så knallade vi ner på stan! Kollade in Alcazar som spelade och hade det allmänt trevligt. F var ju inte där så var ju tvungen att hålla kollen lite. Dom skötte sig fint även om det var kanske lite väl kort. Sedan mötte vi upp Maria och Wille och jag sprang på Lollo nr 2, Annika och Nicole en snabbis också. Vidare upp på Söder och vi hamnade på Söderhielmska. En cider i handen och trevliga vänner att prata med. Mycket lyckad kväll! Sånt borde man göra oftare!

Idag började jag dagen med en sväng i skogen med Eddi. Det var fint idag, massa fjärilar och grejer. Tyvärr massa broms också men dom fick så dom teg (läs dog). Hem och duscha och sen iväg för lunch med mormor och brorsorna. Thaimat är farligt gott och speciellt buffé! Vi typ rullade ut alla fyra. Sprang på Ica också för 100 gången på bara ett par veckor. Då menar jag inte Ica som i matbutiken utan som i fritidsledaren från Solängen. Nu garvar vi bara åt varandra. Vidare till jobbet där ett 14-23 pass skulle avklaras. Det gick faktiskt ganska så fort tro det eller ej. Jag och Anette stängde idag så det gick fint. Nu tänkte jag börja göra mig i ordning för sängen. Ska jobba hela dagen imorgon. Pengarna rullar in som dom ska. Det går bra nu!

Sött folk som skrivit till mig :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0