Easy like a Sunday morning

2009-12-27   11:43:57

Igår kväll var det tv för hela slanten. Kollade in när mina Brynäskillar körde över Frölunda med 5-2 och sen fick juniorkronorna en flygande start i VM när man utklassade Tjeckien med 10-1. Härligt så! Kvällen avslutades med Da Vinci-koden som jag faktiskt inte har sett tidigare. Bra skådisar, en bra story och allt sånt men jag var ändå lite besviken över vissa små detaljer. Tex att en 7-åring skulle klara av att trampa vatten i en brunn "en hel natt". Bara jag som inte tycker det känns helt trovärdigt? Men i det stora hela en helt okej film!

På allmän (läs Björns) begäran ska jag också berätta att min nya dator är en Acer Aspire 4810TG. 14 tum, 8 timmars batteritid och dessutom väger den bara 1,9 kg. Har lekt lite med den nu och den verkar superb!

Nu ska jag fundera lite på vad jag ska hitta på idag. Vad ska ni göra?


Sött folk som skrivit till mig :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0