Sista veckan på sommarlovet!

2009-08-24   11:09:01
Då har sista veckan på sommarlovet 2009 påbörjats. Om precis en vecka har jag blivit utsläppt från min första föreläsning. Ska börja läsa lite i böckerna och kolla igenom så jag har allt jag behöver inför starten. Har en känsla av att det kan bli ett jäkla tempo sen! Men lite kul ska jag hinna med också. På torsdag flyttar jag ner till Uppsala igen för er som funderar på den saken.

Nu har jag snart en dejt med Johan som ska göra mig fin i håret! Har som vanligt inte en aning om hur jag vill ha det men jag litar på honom så han kommer nog på något bra. Slänger ut en bild på resultatet sen!

Sött folk som skrivit till mig :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0