Rix i Norrköping

2009-08-21   16:07:07
Nio igår gick tåget mot nya äventyr. I Stockholm hoppade Erri på och direkt efter kom Micks och Moa också. Vi tuffade på ner mot Norrköping som var dagens destination. Efter lite mat var vi redo. Kollade in Upplevelsebyn och chillade lite och hälsade på trevligt folk. Klockan fyra kom EMD och skulle skriva lite autografer. Jag fixade en t-shirt till Danny så jag och Micks ryckte sista platserna och gick upp och sa hej och lät som skriva på den. Matte var cool som alltid! Danny undrade vart sjutton jag hållit hus hela sommaren och sen började han svamla något om pengar och OB... Vidare till Erik. Aa men det fixar vi! Tack! Pratade lite med Erik och Nina och sen skulle dom vidare. Kim kom så vi pratade lite med honom också och så! Erika kom hon också! Det började dra ihop sig för showtime men före det var det SMS tävling. Först ringde Calle upp Erri och sa hon kom tvåa och sen ringde dom Micks och hon vann! Så det var lite kul! Vi gick och kollade när Ramsells drog igång showen och sen försvann Micks och Erika. Jag och Erri stog kvar mitt i smeten och jäklar vilken show det blev! Jag har varit på många Rix geom åren men det här var nog den bästa. Publiken var på och hoppade, klappade och sjöng redan under Ramsells. Sedan blev det bara mer och mer ju längre tiden gick. En magisk kväll helt klart. Det drog dock ut på tiden lite så medan EMD avslutade Alone och gick över till Baby Goodbye lämnade vi området och gick mot tåget. Vi lämnade Norrköping till fyrverkerier och hoppade på tåget norrut igen. Lämnade tjejerna i Stockholm och tog sista tåget hem. Somnade gott kan jag säga!

Vaknade halv tolv idag. För er som känner mig är det väldigt ovanligt att jag sover så länge. Men jag var trött igår som sagt! Nu ska jag se vad den här dagen har att erbjuda!






 

Sött folk som skrivit till mig :)
Postat av: sarah

hahahahaahhhahahah shit vilka sköna killar i mitten :D

2009-08-22 @ 17:57:21
URL: http://ssommar.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hahaha, synd att killarna inte var seriösa bara ;)

2009-08-29 @ 13:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0