We did it!

2012-03-16   19:25:17
Tentan är färdigskriven och lyckan på topp! Det kändes faktiskt väldigt bra och jag tror att jag fick med det mesta som vår kära professor vill. Det var en bra tenta som omfattade lite allt möjligt. Nu ska jag slänga i mig lite mat, duscha och fixa mig i rekordfart och sedan röra mig mot stan. Jag lyckades precis övertala Alex om att hänga på också! Det vankas tentafest och det har alla förutsättningar för en mycket lyckad kväll. Hoppas att ni alla får en riktigt rolig kväll - det tänker jag ha! Skål!


Sött folk som skrivit till mig :)
Postat av: Emmza

Vill du läsa hur jag tränar ifrån "nybörjare" till "vältränad" kolla gärna in min blogg hur jag kämpar för att bilda muskler till sommaren..



jag skriver även hur jag äter Protein och vitaminer och mycket mer om hälsa och fitness..

http://emmza.blogg.se



kommentera gärna tillbaka! / EMMZA

2012-03-16 @ 22:18:59
URL: http://emmza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0