Slappisdag!

2012-03-18   14:55:38
Idag kör jag på en lugn och skön söndag! Jag sov till tio då jag vaknade av mig själv ganska pigg och glad. Lagom med alkohol är alltid bäst! Det fick bli pannkaksbrunch och sedan har jag ägnat mig åt lite sånt som jag inte har haft tid för i veckan. Nu ska jag snart springa och hämta tvätten som ska vara klar i torktumlaren och lägenheten är nästan städad. Det ska bara dammas av lite och dammsugas så är jag klar. Jag planerar en sväng till Ica för inköp av broccoli. Det måste vara världens bästa grönsak! Så god och så nyttig. Dessutom funkar den till allt. Ikväll hade jag tänkt göra lax med ris och sås och då gör jag gärna grönsaker i ugnen och har till. Det är ju trots allt söndag så fint ska det vara! I övrigt inte mycket att rapportera...

Sött folk som skrivit till mig :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0