Positivt tänkande!

2012-03-07   10:25:52
En härlig onsdag står för dörren och jag tror faktiskt att jag mår lite bättre idag. Den där placeboeffekten kanske funkar ändå! Positivt tänkande is the shit helt enkelt. Idag blir det ganska lugnt på förmiddagen. Jag har tre maskiner tvätt igång och så ska jag väl plocka lite här. Efter lunch blir det näst sista basgruppsmötet och seminariet. Hur galet är inte det? Sedan ska jag vara med och hålla i utbildning för dom nya vittnesstöden som snart är klara och ska få börja ta sina första pass på tingsrätten. Dagen avslutas med quiz på Smålands nation ihop med mina fina, fina vänner. Bra grejer!

Brynäs slutade igår på en fjärde plats i årets elitserie och det ser ju mycket bra ut inför slutspelet som drar igång till helgen! Vi kommer möta Frölunda och goa göteborgarna får räkna med att möta ett gäng taggade tigrar som kommer göra allt. Nu satsar vi stenhårt för guld nr 13!



Sött folk som skrivit till mig :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0