Lite granna sjuker

2012-03-06   18:36:18
Hallå gänget! Jag mår inte helt toppen ska jag erkänna. Pluggade duktigt i sex timmar ungefär och har hunnit läsa igenom halva boken vilket var ganska precis det jag hade planerat att hinna med idag. Det är dock inte helt lätt när man har en näsa som rinner konstant! Vaknade upp med ont i halsen också men det släppte tack och lov. Jag har verkligen inte tid eller lust att bli sjuk just nu. Seminarium onsdag och fredag, tentaplugg på torsdag, jobb på fredag natt, final av Melodifestivalen på lördag och så kanske en sen lunchdejt med brudarna på söndag. Ni hör ju själva, det här håller ju inte! Tempen låg nyss på 37.2 vilket är lite högre än vad jag brukar ha men den går ju alltid upp lite på kvällen. Det där med att vara sjuk var mycket enklare när man var barn. Mamma, pappa, farmor eller mormor tog alltid hand om mig och man hade inte lika många måsten. Det är liksom ingen som tvättar, lagar mat och fixar här hemma om inte jag gör det. Sorgligt men sant!

Jag har virat in mig i en stor halsduk och planerar att trycka i mig så mycket té och frukt det bara går ikväll. Tack och lov för fruktsallad! Planen är alltså att vakna helt pigg, frisk och glad imorgon. Håll en tumme är ni söta!


Sött folk som skrivit till mig :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0