Internationella kvinnodagen!

2012-03-08   18:11:01

Idag är det internationella kvinnodagen! Jag har som sagt lite svårt för den här typen av dagar. Det är alla hjärtans dag, kanelbullens dag, mors dag, fetisdagen, kvinnodagen och jag vet inte allt. Det är väl jättetrevligt med choklad och presenter men jag känner ändå att jag måste slå lite bakut här. Jag vill känna mig älskad och omtyckt varje dag och jag vill framförallt äta min kanelbulle och min semla varje dag! Det känns inte helt år 2012 att vi fortfarande måste ha en dag för att fira halva jordens befolkning eller något så underbart som kärlek som förtjänar att firas varje dag. Jag satsar på att tala om för alla jag tycker om så ofta jag kan istället. Man vet aldrig när det är för sent!

Några ovanligt coola tjejer är mina fina vänner på bilden under! Midsommar 2010 firade jag bland annat med Louise, Maria, Evelina, Therese och Lisa. Kärlek!


Sött folk som skrivit till mig :)
Postat av: moa

hej! skulle vilja be dig om en jätte tjänst :)

om du ville gå in och rösta på min vän i mis world sweden, hon skulle bli super glad då :)



http://www.missworldsweden.se/kval2012/blerina_balaj

2012-03-09 @ 05:34:34
URL: http://moagustafson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0