Hej från jobbet!

2012-03-10   01:53:00

Ännu en fredag har kommit och gått. Jag misstänker att många av er kört på fredagsmys och nu sover gott. Andra laddar nog som bäst inför sista dansen på krogen. Se till att pussa på någon fin människa före ni går hem! Jag befinner mig på jobbet sedan kl 20 och har nu gjort ganska precis halva mitt pass. Klockan 8 får även jag gå hem och göra kuddarna sällskap i min kära säng. Det är lugnt här för tillfället och jag sitter nere på en kort rast i fikarummet. Det var väl typ det jag hade att rapportera. Förhoppningsvis läser ni det här först när ni vaknat och annars får jag säga god natt och hoppas att ni alla sover riktigt gott!


Sött folk som skrivit till mig :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0