Guldet ska hem!

2012-03-11   18:04:56
Det här blev ju faktiskt en ganska så trevlig söndag måste jag säga! Vaknade av mig själv pigg och utvilad vid nio. Beställde dom galet snygga skorna i inlägget under som bör trilla in under veckan. Bara hålla tummarna att dom sitter perfekt! Andre Myhrer slog till och vann världscupslalom i Slovenien. Det är han verkligen värd! Damerna stog ju för många fina insatser igår också får vi inte glömma. Som gammal slalomtjej håller jag koll på resultaten även om jag inte följer det lika mycket längre.

Något jag verkligen håller koll på är hockeyn! Brynäs slog idag Frölunda med 3-1. Jag fick ett upprört sms av Alex som hävdade att första målet inte skulle ha blivit godkänt. Vad jag vet dömer domaren och vi gjorde ju dessutom två till! Honken stabil och bra i målet och dom ska producera framåt gör det. Bra start i slutspelet som spelas i bäst av sju matcher. Nästa match blir på tisdag i Scandinavium, Göteborg.

Nu följer en lugn kväll i soffan! Tänkte kolla in programmet om Mello om en stund och sedan blir det en film före jag avslutar kvällen med Big Brother. Hoppas ni får en fin kväll!


Sött folk som skrivit till mig :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0