En sån där dag

2012-03-08   08:14:16
Jag är uppe och igång även idag! Inte så mycket bättre i förkylningen men men. Blir till att plugga hemma hela dagen idag. Det är inte så jättepoppis att sitta och hosta och snora på JB! Beroende på hur jag känner mig blir det kanske spinning med Ebba ikväll. Osäker på om jag borde även om jag vill. Jag har absolut ingen lust att bli sämre! Jag får inte bli sämre. Aja, det löser sig!

Jag kommer göra praktik i den kungliga huvudstaden på SKL, Sveriges kommuner och Landsting. Det är som en del av utbildningen så jag kommer vara på deras arbetsrättsliga avdelning ihop med Elin från min klass. Det ska bli väldigt spännande! Vi fick mail av vår handledare Sophie och det verkar som att vi kommer få testa på lite allt möjligt. Jag kommer vara där 19-30 mars i alla fall!

Nej, plugga var det!

Sött folk som skrivit till mig :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0