Det glada 90-talet!

2012-03-24   09:37:00
Ikväll ska jag och mina kära vänner återvända till det glada 90-talet! Östgöta Nation bjuder upp till festligheter och vi vill naturligtvis inte missa den här möjligheten. Jag är född 1987 så jag kan inte påstå att jag minns så jättemycket från första halvan av 90-talet. Det är vissa mindre delar och enstaka händelser som när bror och bror kom till värden och morfar gick bort. Under andra halvan har jag dock en hel del roliga minnen!

När det gäller kläder var det ju massa färg som gällde! Magtröjorna var det enda rätta och gärna i kombination med jazzbyxor och en kjol över. På fötterna satt ett par buffaloskor. Håret skulle ju helst vara krusat också och snedluggen på plats. Radion spelade Spice girls, Backstreet boys, E-type, Paradisio och Aqua i en härlig blandning. Ikväll kör vi enligt tema och jag kommer gestalta en av alla dom artister som fick sitt genombrott under den senare delen av 90-talet. Jag litar på att vi kommer få en fantastisk kväll!

Vad minns du från 90-talet?


Sött folk som skrivit till mig :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0