Besök på praktikplatsen!

2012-03-14   16:45:48
Efter tentaplugg och pizzalunch med Emma åkte jag hem och gjorde mig i ordning för att besöka praktikplatsen för att skriva på papper och sånt som behövs. Mötte Oscar och Ida en snabbis och Ida räddade mig lite när mitt kopieringskort plötsligt vägrade fungera. Jag mötte upp min handledare Olof, pratade lite och så skrev vi på de papper vi skulle. Han hade lite tid över så jag fick en guidad tur i de jättefina lokalerna. Kontoret är liksom delat i två delar i ett gammalt hus som från början var lägenheter och ligger på en av Uppsalas finaste adresser precis vid Fyrisån. Dom har dessutom ett kontor i Gävle och flera med anknytning till Gävle så det var tydligen en fördel att jag också kommer därifrån! Alla var i alla fall jättetrevliga och jag tror absolut att jag kommer att trivas. Jag får ett eget litet kontor med dator och grejer. Bara en sån sak!

Nu ska jag bara bestämma mig för om jag ska äta något hemma eller om jag ska köpa middag på Smålands sen... Jag tror det blir mat här hemma så sparar jag lite pengar! Dessutom kommer jag väl typ dö av hunger om jag ska vänta till kl 20 före jag får mat. Jag ska ju förbi Juristjouren ett par timmar först!


Sött folk som skrivit till mig :)
Postat av: sippa

Hej min vän, har valt ut din blogg som veckans blogg :D läs gärna här och säg gärna till om du vill jag ska ändra eller lägga till/ta 0bort något



http://sippa.spotlife.se/2012/03/14/veckans-blogg-i-spotlighten/



hoppas du gillar det :D kul med praktikplatsen också, kramar /Sippa

2012-03-14 @ 17:09:48
URL: http://sippa.spotlife.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0