90-talsgasque!

2012-03-25   12:19:22
Igår möttes hela gänget upp hos Torbjörn och efter fördrink och fix gick vi tvärs över gårdsplanen till Östgöta nation. Som ni kan se i inlägget under gestaltade jag alltså Britney Spears kvällen till ära. Alla var så himla fina! Jag hittade inte mindre än tre andra tjejer som också körde på Britney. Björne & Snigeln vann pris för bästa utklädnad och jag såg ett par Geri Halliwell iklädd Union Jack-klänning och Markoolio smakade på mitt vin. Om något skulle gå illa fanns ett helt gäng badvakter från Baywatch redo att rycka in och om inte det skulle hjälpa kunde tjejerna från Sailor Moon eller Turtles också reda upp situationen. Det bjöds på god mat och dryck och vi hade väldigt trevligt! När maten och alkoholen var slut gick vi en trappa ner där vi dansade och sjöng så länge vi orkade!

Ber om ursäkt för att bilderna inte är dom bästa men ni får helt enkelt överleva!






Sött folk som skrivit till mig :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0