Första inlägget från nya datorn!

2012-01-25   22:53:16
Nu sitter jag och skriver första inlägget från min nya dator! Än så länge är jag helt kär i den! Jag hoppas att vi kommer få många lyckliga år ihop. Det är ju fantastiskt hur väl allt verkar funka på en gång. Jag har knappt använt Mac tidigare så det är lite nytt att förstå sig på men det ska nog ge sig ganska snart. Så jäkla svårt kan det ju inte vara tycker jag. Vi ska nog snart bli bästa vänner.

Jag har haft en riktigt trevlig dag! Jag har träffat massa fina människor och skrattat mycket. Precis som det ska vara! Nu ska jag försöka sluta utforska den här för ikväll och lägga mig. Imorgon är det en ny rolig dag!

Sött folk som skrivit till mig :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0