Black Swan

2012-01-10   12:17:00
Jag köpte nyligen filmen Black Swan för det finfina priset 99 kr på Ica Maxi. Igår kväll kollade jag in den för första gången och blev positivt överaskad. Filmen handlar om en ung tjej som dansar balett och får sin drömroll i Svansjön. Hon blir sakta paranoid och livrädd att någon ska ta rollen ifrån henne. Filmen var faktiskt ganska läskig och till slut vet man inte vad som är sant och vad som bara sker i hennes fantasier. Sånt tycker jag är mycket mer läskigt än monster och blod. Natalie Portman gör huvudrollen som Nina så bra att hon fick en Oscar för den. Om du gillar den här typen av filmer tycker jag absolut att du ska kolla in Black Swan! Ett bra tips är också att ha någon att hålla i handen när det närmar sig premiären...


Sött folk som skrivit till mig :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0