En kväll i dansens tecken!

2012-02-29   09:43:22
Igår åkte jag till Stockholm och mötte upp Erika. Vi knallade iväg till Fasching där vi sprang på pappa och storebror Segerstedt och Oscar aka Göken i kön! När vi kom in fick jag visa körkortet för första gången på länge när det är 18 år i dörren. Vet inte om jag ska ta det som en komplimang eller? En gratis drink är en bra drink och sedan kollade vi på medan Erik och grabbarna grus spelade i 45 min. Jag älskar att se honom vid pianot... Lite jazzinspirerat var det idag! Klockan nio körde showen igång och Linda Pritchard röjde med tjejerna på scenen! Hon är ju gammal dansare i grunden så det fixade hon galant. Erik kom förbi och förklarade att dom kör typ en gång i halvtimmen. Det var lite skumt men då fick vi ju lite tid att mingla runt och så! Mer dans och mer musik blev det tills jag var tvungen att gå strax före elva för att hinna på tåget hem till vovven. En mycket trevlig tisdagkväll!




Sött folk som skrivit till mig :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0